Als ondernemer heeft u 101 redenen om nu te kiezen voor het lidmaatschap bij Unizo Hasselt
Facebook

Actuasessie: Facebook liken of kraken

1 op 2 Belgen beschikt over een persoonlijk Facebookprofiel, 4,3 miljoen bezoekt de site elke dag. Het is er niet alleen fijn om te vertoeven, de consument deelt er ook zijn mening over winkels, merken en producten en consulteert de ervaringen van anderen in zijn aankoopproces. Online wordt vandaag vaak het eerste en laatste beeld gevormd van uw onderneming of merk. Een bedrijfspagina op Facebook is dé ideale manier om zelf mee vorm te geven aan het verhaal rond uw winkel en duidelijk te maken waar u voor staat.

Maar hoe begint u hieraan?

Tijdens deze sessie krijgt u een stoomcursus met tal van praktische tips om een sterke Facebookpagina op te zetten.

Daphné Gaudens toont heel concreet en aan de hand van voorbeelden hoe u uw Facebookpagina opzet en uitdagend levendig houdt voor uw toekomstige Facebookambassadeurs.

Inschrijvingen

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Meer nieuws met categorie: Activiteiten

Stadsleverancier

Stad Hasselt geeft jaarlijks een aanzienlijk bedrag uit via overheidsopdrachten en wenst ook lokale ondernemers meer kansen te geven. Lokale ondernemers zijn immers belangrijk voor

Lezen »